niedziela, 11 grudnia 2016

Blogmas #10-11: Co dostałam na 18 urodziny? | Lifestyle

Tych, którzy czują zgorszenie na widok takich postów- proszę uprzejmie o opuszczenie tego miejsca. Dziękuję :)
***
Sama lubię czytać i oglądać jak ludzie pokazują swoje prezenty. Często "inspiruję" się np. co kupić dla mojej mamy czy siostry. Sama postanowiłam stworzyć tego posta, aby i Was zainspirować.

(źródło: weheartit.com)


Pierwszą i najważniejszą rzeczą jest prezent, który dostałam od mojego chłopaka. Mój Kochany kupił mi... DAM DAM DAM! Czytnik ebooków!
Zawsze byłam na nie w stosunku do tego typu urządzeń, ale przegadaliśmy sprawę i stwierdziłam, że w sumie to dlaczego nie. Będzie to dla mnie lepsze rozwiązanie i nie będę musiała już narzekać na brak miejsca w plecaku, gdzie wsadziłam taką "cegiełkę", która ma 700 stron.


Nie muszę chyba dodawać, że jestem kompletnie zakochana w tym urządzeniu? Jak tylko przeczytam książki z biblioteki (i te zamówione, które muszę odebrać...) całkowicie przerzucam się na ebook i będę wypożyczać właśnie ebooki z biblioteki.

Następnie dostałam kosmetyki. Mnóstwo kosmetyków. Jakimś dziwnym trafem wszystkie są z Avonu, ale to sprawa nieważna na razie. Perfumy pachną obłędnie, zarówno "Little black dress", które już wcześniej uwielbiałam jak i "Incandessence". Balsam dołączony do perfum "Little..." pachnie identycznie jak perfumy więc wielki, wielki plus. (PS. chcecie recenzję produktów z Oriflame i Avon?)

Dostałam całe mnóstwo słodyczy, które wystarczą mi najpewniej do końca przyszłego tygodnia (tak, moi rodzice też są żarłoczkami :D )


Dostałam także 2 cudowne kartki i muszę Wam powiedzieć, że chyba zacznę zbierać takie kartki :D