wtorek, 6 grudnia 2016

Blogmas #6: Kocham zimę TAG | Lifestyle

Zostałam zmuszona do małej zmiany w  swoich planach. Recenzja "Oblubienic wojny" pojawi się jutro, a dzisiaj zapraszam Was na TAG Zimowy!

(źródło: weheartit.com)


1. Ulubiony produkt do ust 
Na zimę zdecydowanie preferuję różnego rodzaju pomadki i balsamy. Moim ulubionym jest zdecydowanie Baby lips (cała seria), ponieważ nawilża i bardzo dobrze pielęgnuje nam te nasze usta.

2. Ulubiony lakier do paznokci 
Zimą bardzo lubię nosić szare, czarne, a czasami nawet i złote paznokcie, bo kojarzą mi się właśnie z taką zimową aurą, zimnem i mogłabym nawet rzec- elegancją.

3. Ulubiona świeca 
Ja świec zapachowych nie kupuję, nie palę i raczej nigdy nie będę, bo nie podoba mi się jakoś ten "trend" świec zapachowych.

4. Ulubiony zapach
Chodzi tutaj o perfumy i moimi ulubionymi na zimę, są perfumy z Avon "Percieve". Jest to taki mocny, otulający zapach i idealny na zimę.

5. Ulubiony napój 
Tealover forever ♥♥

6. Ulubiony dodatek
Kominy, kominy i jeszcze raz kominy!

7. Ulubiona fryzura
Kok na czubku gowy, to mój must have :D

8. Co najbardziej lubisz robić zimą
Jak każdy książkoholik, uwielbiam czytać. A już najprzyjemniej mi się czyta, kiedy za oknem pruszy śnieg. Marzenie!!!♥♥♥

9. Najfajniejsze wspomnienia związane z zimą
Uwielbiałam chodzić z siostrą na sanki. A najfajniejszym, a raczej najzabawniejszym wspomnieniem jest to, jak wpadłam sankami w słup.. Mniejsza o to!

10. Ulubiony trend w modzie zimą
Uwielbiam swetry! We wszystkich kolorach, z każdym wzorem- byleby był! Swetry to moja miłość i od kilku ładnych lat występują niezmiennie w zimowych trendach. Na szczęście!