wtorek, 10 stycznia 2017

Moje TOP 5 ulubionych serii książkowych

Długo myślałam, jak mam napisać ten post. Myślałam i myślałam i.. postanowiłam, że pójdę na żywioł. Zapraszam Was na listę moich ulubionych serii książkowych :)

(źródło: weheartit.com)




1. Czy zaskoczę kogoś, jeżeli umieszczę tutaj "Szklany tron"? Nie? To świetnie!
Bo właśnie do niego należy pierwsze miejsce. Jeszcze Wam się nie znudziło? Spoko, w tym roku mam w planach przeczytać "Dwór cierni i róż"..


2. Na drugim miejscu postanowiłam dać "Igrzyska śmierci" i polecam ją każdemu, każdemu! Cudowna historia, mnóstwo emocji no i bohaterowie <3


3. Trylogia klątwy, niestety jestem dopiero po pierwszym tomie, czyli "Porwanej pieśniarce", ale już kocham tą serię. Trolle wymiatają!



4. "Dary anioła" to kolejna świetna seria, a autorka zadbała o to, żeby nasze serca zostały złamane, podeptane, podpalone i ponownie zdeptane. Pani Clare potrafi grać na uczuciach jak doskonały skrzypek i za to ją kocham. Choć właściwie, jej nienawidzę.


5. Na ostatnim miejscu znalazła się seria Harry Potter! Oczywiście, nie mogło go zabraknąć!
Jestem dopiero po 2 tomie, ale spokojnie! W tym roku na bank przeczytam całą serię do końca. Możecie trzymać mnie za słowo!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz