czwartek, 19 stycznia 2017

POLECAJKI #2: Taron Egerton - I'm Still Standing

Hejka!
Jak widzicie dzisiaj mam dla Was kolejną polecajkę. Na moje usprawiedliwienie dodam, że dodaję ten post, ponieważ przez cały ten tydzień miałam jedną wielką kartkówkę. Mówię poważnie.



Piosenka jest w sumie takim trochę coverem, nagranym specjalnie dla filmu "Sing", o którym pisałam TUTAJ.
Tak w sumie to bladego pojęcia nie mam dlaczego ta piosenka podoba mi się tak bardzo, ale kurczę, tak właśnie jest!
W ciągu dnia podśpiewuję ją sobie, a jeśli wiem, że nie mogę śpiewać na głos- nucę ją w myślach.
Uwielbiam ten głos, tą muzykę i tak bardzo kojarzy mi się z tym filmem, że po prostu się rozpływam.
Bo nie wiem czy wiecie, ale bardzo spodobała mi się ta bajka i mam wielką chęć obejrzeć ją jeszcze raz.
Mam nadzieję, że ten utwór spodoba się także Wam, bo właściwie po to go udostępniam 😂😂




Miłego słuchania! 😊😁


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz