środa, 25 stycznia 2017

TBR, czyli moje ambitne plany czytelnicze

Niestety nie udało mi się skończyć "Dziewczyny, które zabiły Chloe", więc mam dziś dla Was mój TBR na luty i marzec.
W lutym mam ferie (moje województwo jako ostatnie- Dolnyśląsk pozdrawia :D ), a w marcu idę na praktyki zawodowe, więc właściwie będę miała troszkę czasu aby poczytać. Od razu mówię- recenzja będzie dopiero w piątek, a jutro postaram się Wam to wynagrodzić jakoś :D



Sama nie wiem, kiedy uda mi się to przeczytać, więc po prostu rzucę tytułami. Nie wszystkich książek mam zdjęcia, bo niektóre idę dopiero odebrać z biblioteki 😋


*"Dwór cierni i róż" Sarah J. Maas- Bo kocham "Szklany tron" 😇

*"Król kruków" Maggie Stiefvater- Bo tak wiele osób to poleca... Nie mogłam się oprzeć promocji na Dedalusie 😌



*"Raze" Tillie Cole- dark erotic.. hmmm😏


*"Zakon mimów" Samantha Shannon- podobno o wiele lepsza nić pierwsza część. Zobaczymy.

*"Słowik" Kristin Hannah- bo wojna w tle, a ja bardzo polubiłam "Oblubienice wojny", które są w podobnie napisane.



*"Gus" Kim Holden- "Promyczek" mnie załamał, więc mam nadzieję, na załatanie serduszka💔



*"Never never" Colleen Hoover, Tarryn Fisher- Colleen Hoover.. uwielbiam💓


*"Zima koloru turkusu" Carina Bartsch- pierwsza część nie była powalająca, ale zakończenie wygrało i po prostu muszę przeczytać kontynuację!


*"Margo" Tarryn Fisher- zaczęłam, ale nie mogę się zabrać do dokończenia jej :(


*"Twoim śladem" A. Meredith Walters- również zaczęłam i też nie mogę się jakoś w nią wgryźć, pomocy😟


*"Oddam Ci słońce" Jandy Nelson- zamówiona w bibliotece, czeka na odbiór😋


Troszkę się tego uzbierało i mam wielką nadzieję, że uda mi się to wszystko przeczytać. Ale tego dowiemy się z podsumowania... 😅


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz