wtorek, 21 lutego 2017

10 filmów, które chcę/ muszę obejrzeć

Oczywiście oprócz książek, uwielbiam filmy i seriale, chociaż nie zawsze mam na to czas i chęci. Dlatego przygotowałam listę filmów, które koniecznie muszę obejrzeć i jeśli tego nie zrobię, to będę sama na siebie bardzo, bardzo zła.


1. "Jackie" (2016)- film opowiadający o życiu Jackie Kennedy przed i po śmierci jej męża.


2. "Mały książę" (2015)- książkę tą czytałam z 3 lub 4 razy, więc chciałabym oczywiście obejrzeć film na jej podstawie.


3. "Porwana" (2011)- zapowiada się naprawdę ciekawy thriller. A jak thriller to i mnóstwo emocji, także szykuje się przepyszna zabawa!

4. "Wierna" (2016)- obejrzałam już dwie pierwsze części, a także przeczytałam książki, ale za 3 część coś nie mogę się zabrać... Mam nadzieję, że jeszcze w tej części roku uda mi się to nadrobić.


5. "Nerve" (2016)- tak samo jak wyżej. Chcę obejrzeć ten film, ale wyznaję zasadę: najpierw książka, później film. Dlatego muszę się w końcu zabrać za tą pozycję.


6. "Dziewczyna z pociągu" (2016)- książka przeczytana, więc można obejrzeć film. Chociaż cholernie się tego boję, bo.. niezbyt dobre recenzje.

(filmweb.pl)

7. "Wielki Gatsby" (2012)- to, to już chyba klasyka. Muszę obejrzeć. Po prostu muszę. Książkę też muszę przeczytać. O jejciu, chyba nie wyrobię :D


8. "Dziennik Cwaniaczka" (2010)- to oczywiście film, który ja osobiście MUSZĘ obejrzeć.


9. "Tini: nowe życie Violetty" (2016)- to nie jest film, który muszę obejrzeć, ale chcę, bo (wstyd się przyznać) swojego czasu byłam wielką fanką serialu. Ach, ten Tomas.. :3


10. "Piąta fala" (2016)- to to już chyba znają wszyscy. Zarówno książki jak i film wydają mi się ciekawe i warte zapoznania, także ten.. :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz