niedziela, 26 lutego 2017

BOOK TMI TAG cz. 2

W zeszłą niedzielę miałam dla Was pierwszą część tego TAGu, a dzisiaj przychodzę do Was z drugą częścią. Mam nadzieję, że i ta część przypadnie Wam do gustu, jak poprzednia. 



28. Ostatnia książka, której dałaś 6/6?
"Słowik" autorstwa Kirstin Hannah :)

29. Ulubiony tytuł? 
Od pewnego czasu jest to "Słowik". Ale i tak "Szklany tron" wygrywa hahah

30. Ostatnio przeczytana książka? 
"Zakon mimów" Samanthy Shannon

31. Co teraz czytasz? 
"Never never" Colleen Hoover i Tarryn Fisher

32. Ostatnio obejrzany film na podstawie książki? 
"Był sobie pies"! Genialny film <3

33. Bohater książkowy, z którym chciałabyś pogadać?
Trochę się zdziwicie, ale chciałabym pogadać z Wokulskim z "Lalki". Zapytałabym się go, gdzie jego mózg. 

34. Autor z którym chcesz porozmawiać? 
Colleen Hoover i Sarah J. Maas- musiałam wybrać dwie autorki :D

35. Ulubiona jedzenie do czytania? 
Jabłka!

36. Książkowy świat w którym chciałabyś żyć? 
Myślę, że świat magii byłby idealny :)

37. Świat książkowy, w którym nie chcesz żyć? 
A taki paradoks trochę- uwielbiam czytać o przygodach Celaeny Sardothien, ale w Adarlanie to ja bym żyć nie chciała- o nie

38. Kiedy ostatnio powąchałaś książkę? 
Yyy... może dzisiaj? 😂😂

39. Dziwne sposoby obrażania użyte w książce?
Kurde, nic mi nie przychodzi teraz do głowy :o Ale jestem pewna, że jest tego cała masa

40. Czy tworzysz jakieś własne teksty? 
Oczywiście, że tak :)

41. Ulubiony magiczny przedmiot? 
Omnibus 2000! Czy dobrze to napisałam?

42. Twoje miejsce w drużynie qudditcha? 
Myślałam nad ścigającym, ale zapomniałam, że nie jestem szybka- nawet na miotle 😂

43. Nazwij piosenkę, którą łączysz z jakąś książką.
Italo brothers- Sleep when we're dead"- do książki "Las zębów i rąk" :D

44. Ulubiony podryw na książkę? 
"Byłbyś super zakładką w mojej ulubionej książce" 😂😂💓

45. Użyłaś go kiedyś? 
Nie, dopiero go wymyśliłam haha 

46. Ile masz książek?
Nigdy nie liczyłam, ale myślę, że ok. 150 

47. Kogo tagujesz?
Wszystkich! Jeśli to przeczytałeś- czuj się otagowany przeze mnie, a odpowiedź wysyłaj w komentarzu! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz