niedziela, 19 lutego 2017

Book TMI TAG cz.1

Dzisiaj mam dla Was tag, w którym dowiecie się wielu rzeczy o mnie. Niestety dzisiaj dodam część 1, ponieważ tych pytań jest po prostu za dużo. Ale już w przyszłym tygodniu możecie spodziewać się kolejnej części. Pytania wzięłam z bloga: http://regalnapoddaszu.blogspot.com/




    1. Która fikcyjna postać ma najlepszy styl?
    Moim zdaniem najlepszy styl ma Clare z "Darów anioła". 

    2. Twoje fikcyjne zauroczenie?
    Hmm był to chyba Angel (?) z "Piosenek dla Pauli". Ponoć facet ideał :D

    3. Czy kochałaś kiedyś postać, a potem zaczęłaś ją nienawidzić? 
      Oj taaaaaaaak, wiele razy mi się to zdarzyło :D

    4. Największa książka na twojej półce? 
    "Harry Potter i zakon Feniksa" 

    5.Najcięższa książka na twojej półce? 
    To samo co wyżej :D

    6. Masz jakieś książkowe plakaty? 
      Niestety nie :( 

    7. Masz jakąś książkową biżuterię? 
    Po raz kolejny- nie 

    8. Książkowa para, której kibicujesz? 
    Clare i Jace (wiadomka)
    No i jestem za Celaeną i Chaolem :D

    9. Ulubiona seria książek?
    "Szklany tron", oczywiście
    "Dary Anioła", "Piosenki dla Pauli"

    10. Ulubiony soundtrack z książki? 
    Nie mam takiego :(

    11. Jaką książkę polubiłaś tak bardzo, że chciałabyś, aby była kontynuowana? 
    Wiele takich książek, ale muszę, po prostu muszę wspomnieć o "Margo" Tarryn Fisher.

    12. Ulubiona powieść jednotomowa? 
    Od niedawna, jest to "Margo" :D 

    13. Od kiedy czytasz? 
    Od bardzo dawna, wydaje mi się, że jakoś od początków podstawówki. 

    14. W którym domu Hogwartu jesteś? 
      Ja należę do tych osób, które nie wpasowują się do jakiegokolwiek domu w Hogwarcie, ale na takim "teście" wyszło mi Hufflepuff :p 

    15. Czego szukasz w książce? 
    Zdecydowanie oderwania od rzeczywistości. 

    16. Ulubiony cytat? 
    Bardzo dużo ich, więc nie mam jak wybrać jednego :D

    17. Ulubiona okładka? 
    Ogromnie podobają mi się okładki książek z serii "Dwór cierni i róż"

     18. Akcja vs romans? 
    Hmm, chyba wybiorę romans :D

    19. Gdzie idziesz kiedy w książce są smutne momenty? 
      Do mojego pokoju, do łóżka. Tam mogę na spokojnie się wypłakać w razie co 

    20. Ile zajmuje ci przeczytanie jednej książki? 
      Zależy, bo jeżeli się wciągnę to potrafię przeczytać książkę w dwa dni, a jeżeli nie mam ochoty czytać- rozciąga się to nawet do tygodnia. 

    21. Ile trwa twój "kac książkowy"? 
      Tak kilka godzin, max kilka dni :D

    22. Najmniej lubiana książka? 
    Oczywiście "Dziennik panny służącej"

    23. Co cię zachęca do polubienia postaci? 
      Jej działania wobec innych postaci oraz tok myślenia

    24. Co cię odrzuca w postaci? 
    Jej tok myślenia, jej zachowania i jakieś poszczególne działania

    25. Czemu dołączyłaś do blogosfery? 
     Ponieważ chciałam dzielić się z innymi tym co kocham

    26. Straszna książka? 
    "Lśnienie", "Egzorcysta"

    27. Kiedy ostatnio płakałaś przy książce?
    Podczas czytania "Promyczka", czyli kilka miesięcy temu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz