niedziela, 5 lutego 2017

Marvel BOOK TAG

Kolejna niedziela prawie za nami, więc mam dla Was kolejny książkowy TAG :)



Spiderman - książka z bohaterem, który jest "ulepszony"
W sumie trochę skojarzyło mi się to z serią "Niezgodna". Jeżeli czytaliście, na pewno wiecie :)


Deadpool - książka, która nie wie, że jest czytana
I tutaj mam problem, bo nie mam bladego pojęcia. W tej chwili nie przychodzi mi nic do głowy :o


Thor - książka z bohaterem o czystym sercu
Moim zdaniem taką książką jest "Harry Potter" oraz "Percy Jackson". Właściwie, mam na myśli całe te serie :)


Captain America - książka z bohaterem, który musi odnaleźć się w nowym świecie
Tutaj znów nic mi nie przychodzi do głowy. No może dałabym tutaj cykl o Percym Jacksonie, który oczywiście musi ze swojego normalnego życia przestawić się na tryb herosa. Przynajmniej tak to wygląda w moim mniemaniu :D


Iron Man - książka z niezwykle inteligentnym bohaterem
Czytałam wiele książek, ale teraz jestem kompletnie wyprana z jakiejkolwiek pomysłowości. Nie mam zielonego pojęcia, choć pewnie po udostępnieniu tego posta przyjdzie mi do głosy z tryliard przykładów. 


Daredevil - książka, która pokazuje wykorzystanie swoich słabości
Po raz kolejny- nie mam zielonego pojęcia. 


Hulk - bohater często denerwujący się
Na myśl przyszła mi od razu Ruby z "Mrocznych umysłów", która co chwilę się stresowała, denerwowała i tak dalej.


Czarna Wdowa - książka z silną bohaterką
Nie zdziwię nikogo jeśli powiem, że Celaena? Nie? No to git. 


Hawkeye - książka z łucznikiem bądź łuczniczką
Oczywiście "Igrzyska śmierci"! 


Scarlet Witch - bohaterka, która przechodzi na dobrą stronę
Po raz kolejny- NIE MAM POJĘCIA. Nie znam takiej książki :o


Wolverine - bohater z problemami alkoholowymi
Z tego co pamiętam, Haymitch z "Igrzysk..." miał ten problem. 


Magneto - antagonista nie do końca zły
Tu od razu przypomniał mi się Deamon z "Obsydianu" :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz