środa, 1 lutego 2017

Ogłoszenia prawie duszpasterskie | INFORMACJA

Cześć!
W końcu musiałam dojrzeć do tego, jak poukładać sobie życie na blogu.
Oczywiście nie było to łatwe, bo musiałam wziąć pod uwagę, to co np. mogłoby przypadać mi na następny dzień jeśli chodzi o szkołę, więc wtedy nie mógłby się pojawić dany post.



Według rozporządzenia z dnia 1 lutego 2017 roku, pewna blogerka znana (no, powiedzmy) z bloga inthefuturelondon.blogspot.com, ogłasza:

1. Recenzje pojawiać się będą dwa razy w tygodniu. Dniami ustalonymi przez administratora są poniedziałek i piątek, chyba, że zdarzy się coś, co wpłynie na termin i wtedy może pojawić się także recenzja w środę.

2. Wtorek jest dniem typowo "lajfstajlowym". Będzie tu o wszystkim- od mody, przez urodę, aż po jakieś podsumowania, ulubieńców czy Zapowiedzi miesiąca (tak, to nowa seria, startujemy od przyszłego tygodnia :D ).

3. Środa będzie dniem inspiracji lub recenzji, zależy. Jeżeli chodzi o inspiracje, będą to różne zdjęcia, które mnie inspirują, moje ulubione blogi książkowe, kanały na yt czy instagramy. Nie tylko książkowe :D

4. Czwartek dniem muzyki! Tak, polecajki dostaną swój osobisty termin, kiedy będą miały pole do popisu. Będę Wam polecać tu piosenki, które słuchałam przez ostatni tydzień.

5. Sobota, zostaje jak jest- dniem seriali lub filmu, zależy. Co sobotę możecie przeczytać u mnie coś o temacie kinematografii.

6. Niedziela- czyli TAGi, czyli coś co uwielbiam. Łatwe, proste i przyjemne, a czytanie takiego postu jest jeszcze lepsze.


Jak widać na załączonym obrazku (hehe, żartuję. Chodzi o tekst) posty będą codziennie. I postarałam się bardziej o urozmaicenie tego, więc możecie być pewni, że będzie się dziać. Mam nadzieję, że Wam się spodoba!