wtorek, 14 lutego 2017

TOP 10 filmów na Walentynki 2017

Niektórzy spędzą swoje walentynki z ukochaną osobą, inni pójdą na imprezę, a jeszcze inni zostaną w domu i będą oglądać filmy o miłości. A ja zamierzam Wam pomóc, bo gdzie byście mogli znaleźć lepsze filmy niż tu? :D



1. "Love, Rosie"- jest i będzie to mój ukochany film romantyczny. Oglądałam go z 50 razy, a nadal mi się nie znudził. Rosie i Alex, to jest taki "couple goal", że ja wymiękam po prostu.



2. "Najdłuższa podróż"- na podstawie powieści Nicholasa Sparksa (którą tak bardzo chcę przeczytać :c). Film mnie totalnie urzekł i jestem zakochana w historii głównych bohaterów.



3. "LOL"- Czy muszę tutaj cokolwiek dodawać? Miley Cyrus jako szalona Lola wygrała życie w tym filmie!



4. "Holiday"- z pozoru jest to film świąteczny, ale historia, którą przedstawili nam aktorzy, jest bardzo, ale to bardzo romantyczna.



5. "Wymarzony luzer"- film od wytwórni Disneya, swojego czasu był bardzo popularny. Jest to jeden z moich ulubionych filmów, które oglądałam na Disney Channel i który mi naprawdę przypadł do gustu.



6. "Camp Rock"- czyli disneyowskich filmów ciąg dalszy. Mitchie i (nie pamiętam jak on się nazywał haha ) to para, która chce być ze sobą, ale się waha, ale chcą być razem, no ale to jest taka trochę dziwna miłość, bo on słyszy nagle jakąś piosenkę, a później na koniec okazuje się, że to ona. Wow! Ale film super, i polecam go bardzo :D



7. "Plan B"- film z jak zawsze piękną Jennifer Lopez. Komedia romantyczna, która na pozór wydaje się być totalnie zwyczajna i mdła, ale historia jest zdecydowanie warta poznania.



8. "Ostatnia piosenka"- kolejny raz mamy okazję spotkać Miley Cyrus na wielkim ekranie, a wraz z nią Liama Hemswortha. Cudowna opowieść, również na podstawie powieści Nicholasa Sparksa.



9. "Szkoła uczuć"- kolejna na podstawie powieści pana Sparksa. Jeżeli chcecie obejrzeć, to musicie szykować się na podwójną, a nawet potrójną dawkę płaczu. Chusteczki z całą pewnością będą potrzebne.


.
10. "Gwiazd naszych wina"- czyli tym razem coś na podstawie Johna Greena. Film właściwie to typowo młodzieżowy, ale niezwykle wzruszający, ukazujący prawdziwość życia. Motyw, który rządzi się w filmie jest bardzo podobny do tego z poprzedniego miejsca.




Mam nadzieję, że moje zestawienie się Wam podoba, a filmy przypadną Wam do gustu :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz