wtorek, 7 lutego 2017

Zapowiedzi lutego 2017

Wtorek, wtorek, wtorek! Pierwszy wtorek lutego, więc mam dla Was zapowiedzi książkowe, na które i ja czekam. I nie mogę się doczekać, aż je przeczytam.



Wydawnictwo FILIA przygotowało dla nas w tym miesiącu nie lada wyzwanie, bo w lutym swoją premierę będzie miało mnóstwo świetnych książek, i są to kontynuacje różnych serii.

*"Reap" Tillie Core- ja mam w domu pierwszą część, czyli "Raze", niestety uda mi się ją przeczytać pewnie dopiero po feriach. Czyli w marcu. Ale myślę, że do tego czasu i ta książka do mnie przywędruje.


*"Kiedy pozostaje żal" Lisa De Jong- ją znacie pewnie z książek takich jak "Kiedy pada deszcz" i (jeśli dobrze pamiętam) "Kiedy świeci słońce".  Jestem naprawdę ciekawa tej serii, i nie mogę się już doczekać, aż będę mogła zapoznać się z jej bohaterami.


*"Głęboko ukryte" Heather Gudenkauf- thriller, który może okazać się strzałem w dziesiątkę. No bo halo, mroczne tajemnice rodzinne? I własne śledztwo? To musi być naprawdę genialne!


Wydawnictwo Moondrive i wydawnictwo Otwarte w lutym postanowiło wydać naprawdę wiele cudownych pozycji.

*"Diabolika" S.J. Kincaid- fantasy, trochę bym powiedziała, że może w stylu "Szklanego tronu", więc gratka dla fanów (m.in. mnie :D ) tej serii. Jesteście ciekawi?


*"Skin coach" Bożena Społowicz- tym razem coś, dla fanek dbania o siebie i swoją urodę. Można się wiele ciekawych rzeczy dowiedzieć. Mówię Wam!


Wydawnictwo Czarna owca:

*"Dom na końcu świata" Ake Edwardson- kolejny thriller, tym razem pod opieką wydawnictwa Czarna owca :)


*"Czarny księżyc" Winston Graham- nie jestem do końca pewna, ale wydaje mi się, że jest to coś w stylu powieści obyczajowej, połączonej z dramatem. Ale wydaje się bardzo ciekawa i bardzo chciałabym ją przeczytać.




Pozycji, które pojawią się już w tym miesiącu jest o wiele, wiele więcej, ale ja wybrałam tylko te, które zainteresowałyby mnie. Oczywiście możecie odwiedzić strony tych wydawnictw, i być może odkryjecie książki, które chcecie koniecznie przeczytać, a których nie ma tutaj?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz