sobota, 18 marca 2017

50 faktów o mnie cz.1

Książkowe fakty już były, a więc mogę napisać dla Was fakty ogólne. Czyli wiele dziwnych rzeczy, których na pewno o mnie nie wiedzieliście. Fakty dodaję za jutro, a jutro dodam post filmowy i to będzie coś, czego tu jeszcze nie było.




1. Mam 155 cm wzrostu.
2. Uwielbiam pić rano do śniadania kakao.
3. Nie nawidzę kawy.
4. Odkąd pamiętam uwielbiam bajki Disneya.
5. Zawsze płaczę na “Królu lwie”.
6. Byłam wielką fanką Hannah Montanna. Miałam zeszyty, przybory szkolne, gazetki i nawet ubrania.
7. Jestem w technikum logistycznym, ale nie wiem co chcę robić w życiu.
8. Chciałabym studiować literaturoznawstwo.
9. Mam tyle pomysłów na posty na bloga, ale nie mogę się zabrać do ich napisania.
10. Chciałabym prowadzić książkowy kanał na yt, ale na razie wystarczy mi blog.
11. Mam chłopaka i jestem z nim już prawie 4 lata ♥.
12. Gimnazjum było najlepszym okresem mojego życia.
13. Jestem wredna.
14. Jestem szczera (przynajmniej się staram).
15. Nie lubię rozmawiać z obcymi ludźmi przez telefon. Boje się ich głosów. 😅
16. Uwielbiam horrory, ale muszę je oglądać w dzień bo później się boję..
17. Jestem książkoholikiem i nie wstydzę się tego.
18. Uwielbiam dostawać kwiaty.
19. Chciałabym na blogu pisać także mini recenzje różnych czekolad, ale boje się ze się od tego za bardzo uzależnię. :D
20. Ciągle kupuję książki. a jak nie książki to ubrania. a jak nie ubrania to czekam do promocji w rossmanie no i… tak jakoś wychodzi. 😅
21. Zawsze mam zimne dłonie i stopy.
22. Mam świadomy sen i potrafię sama coś w nim zmienić.
23. Często mam paraliż senny (śni mi się że spadam i gwałtownie się budzę wierzgając nogami).
24. Nie lubię kotów. I w sumie to z wzajemnością, chociaż kotka mojej siostry mnie akceptuje, więc jest progres :D
25. Tak jak kotów nie lubię, tak kocham psy. Moim zdaniem psy są bardziej "uczuciowe" w stosunku do człowieka, niż koty.

A Wy? Jakie wspólne fakty mamy? :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz