niedziela, 26 marca 2017

50 faktów o mnie cz.2

W zeszłą niedzielę pisałam Wam o faktach o mnie i była to pierwsza część. Dzisiaj mam dla Was część drugą i mam nadzieję, że nie skompromituję się za bardzo.



26. Mam fatalną pamięć. Jest ona dobra, ale tylko na bardzo krótki okres czasu.
27. Śpię z pluszakami. I nie wstydzę się tego :D
28. Mam zawsze zimne dłonie i stopy. ZAWSZE.
29. Często płaczę na różnych filmach.
30. Na książkach w sumie też :p
31. Uwielbiam jeździć autobusami, ale często się wściekam jak jest tam dużo babć i dziadków.
32. Nie mogę patrzeć jak dwie osoby się biją, bo wtedy mam ochotę sama kogoś pobić.
33. Nie mogę patrzeć na przemoc wobec dzieci i zwierząt.
34. Bardzo chciałabym kiedyś zwiedzić Stany Zjednoczone, Anglię oraz kilka innych państw.
35. Nigdy nie byłam nad morzem. 😅
36. Kocham grać w simsy :D
37. Najbardziej lubię TS4, za tą mega grafikę i wielość różnych funkcji i opcji.
38. Jestem ciocią dziewczyny, która jest starsza ode mnie o rok.
39. W gimnazjum miałam dobre i bardzo dobre oceny i byłam dosyć mądra.
40. Niestety w technikum troszkę się to zepsuło. Teraz jest "byle na dwa".
41. Codziennie przeglądam "Pudelka", tak jakoś po prostu
42. Żywię ogromny szacunek dla ludzi pracujących w zawodach sprzątaczki, woźnego itd. Żadna praca nie hańbi!
43. Nadal nie wiem kim chciałabym być w przyszłości.
44. Uwielbiam język hiszpański i piosenki w tym języku to dla mnie coś pięknego ♥
45. Bardzo lubię Shakirę. Moim zdaniem jest jedną z niewielu gwiazd, które mimo całej sławy i kasy pozostały normalne.
46. Bardzo, bardzo lubię oglądać mecze na EURO w piłkę nożną. Czuję wtedy takie powiązanie ze wszystkimi Polakami i uważam, że jest to naprawdę fajne uczucie.
47. Od kiedy jestem z moim chłopakiem, przeszliśmy cały park w naszym mieście i teraz znam go niemal na pamięć.
48. Bardzo chciałabym dotrzymać danej sobie obietnicy i pisać codziennie do końca roku.
49. Ale jestem pesymistką i myślę, że w pewnym momencie się potknę.
50. Kocham pisać i nie wiem czy bym teraz bez tego wytrzymała. Jest to jedyne miejsce, gdzie moge swobodnie napisać co myślę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz