wtorek, 21 marca 2017

TOP 5 książek na wiosnę

Wszystkiego najlepszego z okazji pierwszego dnia kalendarzowej wiosny! ♥ Ja wiosnę uwielbiam, bo wtedy wszystko budzi się z powrotem do życia, dni są coraz dłuższe a temperatura coraz wyższa. Ponadto w kwietniu są święta, czyli wolne od pracy/ szkoły no i pyszne jedzonko (na co dzień takiego nie ma!), a także okazja do spędzenia czasu z rodziną.


Aby ten wiosenny czas spędzić przyzwoicie, postanowiłam stworzyć listę 5 tytułów, które z pewnością sprawią, że wiosna będzie o tysiąc razy lepsza!


1. Urocza, zabawna, napisana w dość oryginalny sposób. "Love, Rosie" autorstwa Cecelii Ahern. Moja ocena jest dosyć niska, ponieważ najpierw obejrzałam film, co wpłynęło na moje odczucia po lekturze książki. Niemniej jednak na wiosnę- jak najbardziej polecam!


2. Kolejne romansidło, tym razem z otoczką wielkiej namiętności i pożądania. Kurczę, wiosna to pora roku, która sprzyja nowym miłościom, więc dlaczego nie czytać wtedy wielu romansów? Ja z pewnością będę to robić! "Zaplątani" Emmy Chase, są jak znalazł :)


3. Tym razem coś dla miłośników lub miłośniczek książek młodzieżowych. "Duff. Ta brzydka i gruba" to świetna książka, przy której nie zabraknie śmiechu, a także nerwów.


4. Kultowa już książka, a właściwie pierwsza część trylogii, którą pokochały miliony ludzi na całym świecie. Dlaczego kojarzy mi się z wiosną? No bo przeczytałam ją właśnie ta porą i mam do niej taki sentyment. "Igrzyska śmierci" Suzanne Collins.


5. Jesteście ciekawi jak wygląda małżeństwo, bez tej całej cudownej otoczki miłości, motylków i kwiatków? Ta książka pomoże Wam zobaczyć, czym różni się rzeczywistość od wyobraźni. "Bezradnik małżeński" autorstwa Polly Williams.

A Wy? Jakie macie propozycje książek na wiosnę? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz