sobota, 27 maja 2017

5 filmów, które chcę obejrzeć do końca czerwca.

Wybaczcie, że dzisiaj znów nie mam dla Was żadnej recenzji filmu czy serialu. Natomiast przygotowałam Wam listę pięciu filmów, które chciałabym obejrzeć do końca czerwca. Bardzo żałuję, że nie mam czasu na oglądanie, ale teraz jest czas poprawiania wszystkich sprawdzianów i zaliczania zaległości. Dlatego też mam pełne ręce roboty. Ale nie przedłużając przejdźmy już do mojej listy.


"Dzieciak rządzi"- film animowany, który opowiada o malutkim chłopcu, który okazuje się mówić jak dorosły i chce podbić świat. Zwiastun mnie zaciekawił i pomimo, że jest to bajka dla dzieci, z chęcią ją obejrzę.

"Szaleni w miłości"- bardzo lubię czytać i oglądać romanse, dlatego nie mogę przepuścić okazji do obejrzenia i tego filmu. Kto jest ze mną? :D


"Powrót do mamy"- brzmi jak dobra komedia. Ale czy naprawdę tak będzie? Tego chcę się przekonać.


"Balerina"- kolejny film animowany, ale zapowiada się wzruszająco, pięknie i bardzo ciekawie. Już nie mogę się doczekać!


"Grave"- z tego co pamiętam wywołał on sporo kontrowersji. Jest to horror o tym jak kobieta, zmuszona do spróbowania surowego mięsa, zostaje kanibalką. Brzmi przerażająco i obrzydliwie, ale jestem go ogromnie ciekawa.




Wszystkie filmy z mojej listy zobowiązuję się obejrzeć do dnia 30 czerwca. 5 filmów na miesiąc to chyba nie tak dużo? Na pewno dam radę, więc w lipcu szykuje się garść recenzji! :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz