niedziela, 21 maja 2017

Co kupić na Dzień Matki?

Jak co roku tuż przed 26 maja, zaczyna mi się palić tyłek. Nigdy nie wiem co mam kupić mojej mamie, bo ona najzwyczajniej w świecie ma... wszystko. Rzeczy, których potrzebuje zazwyczaj kupuje sobie sama, no a ja pozostaję w tej nieświadomości, co mam jej podarować.



1. Kosmetyki- to jest chyba oczywista oczywistość. Jeżeli znacie Waszą mamę bardzo dobrze, zapewne wiecie jaki kolor szminki najbardziej jej odpowiada lub jakiego kremu do twarzy używa. Moja niestety ma już tego za dużo i sama zakazuje kupowania jej kosmetyków.

2. Gadżety do domu/ kuchni- moja mama uwielbia kupować tego typu popierdółki. Miski, miseczki, rondelki, kolorowe łyżeczki i tego typu rzeczy. Najwięcej tego typu rzeczy można znaleźć np. w Pepco lub Tesco.

3. Książki- oczywiście, ja jako rasowy książkoholik dawałabym wszystkim książki, ale co jeśli moja mama nie czyta? Kiedyś czytała i to bardzo dużo, ale teraz wiem, że nie miałabym po prostu na to czasu.

4. Perfumy- to jest chyba jedna z najlepszych opcji prezentu dla kobiet. Pod warunkiem, że wiecie jakich zapachów Wasza mama używa. Moja na przykład lubi mocne, ciężkie zapachy, które niekoniecznie pasują na lato, ale na zimę jak najbardziej. Słodkie zapachy ją odrzucają, podobnie te bardzo owocowe. A ja z kolei mam odwrotnie :D

5. Zdjęcie- dwa lata temu podarowałam mojej mamie zdjęcie z komunii mojej siostrzenicy. Jesteśmy na nim ja, moja mama i właśnie wspomniana siostrzenica. Myślę, że jest to naprawdę fajny prezent, bo przecież miło czasami powspominać :)

6. Kwiaty- ostatnia moja propozycja z tej listy. Ja co roku wręczam kwiaty mojej rodzicielce i jest to dla mnie najwygodniejsza opcja. Kwiaty zawsze pasują, a na pewno takie, które lubi Wasza mama. Moja uwielbia frezje, więc kiedy dostaje taki bukiet jest bardzo szczęśliwa.



A Wy jakie macie jeszcze pomysły na prezent na Dzień Mamy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz