wtorek, 9 maja 2017

Moje ulubione shipy książkowe... i nie tylko (spoilery)

Taaak! Moja siostrzenica i przyjaciółka zarazem długo męczyła mnie, abym w końcu napisała taki post. Dlatego droga O. to dla Ciebie! :D



Zacznę od shipów serialowych, ponieważ ich jest mniej i wolę dać ich na początku, bo.. Bo tak :D

1. Rita & Akasaka- bohaterowie anime o wdzięcznym tytule "The pet girl of Sakurasou". Zarówno ja jak i O. uwielbiamy tą parę. Najlepsza para ever!



2. Toby & Spencer- taaaak, nie mogło tutaj zabraknąć osób z "Pretty little liars". Cóż ja poradzę, że tak kocham tą parę? Ale, żeby nie było lubię też...


3. Aria & Ezra- ...ich. Tak, ich lubię chyba nawet bardziej niż parę poprzednią. Niestety w sezonie 6 lub 7 troszkę się pomieszało wszystko, dlatego no... Ale ja nadal mam nadzieję!


4. Daenerys & Khal- może wydać się Wam to dziwne, ale tak. Lubię tą parę. Nieśmiała, delikatna kobieta i barbarzyńca, niemal żądny krwi. Romantiicooo!


Książki:

1. Celaena & Chaol- mówcie co chcecie. Dla mnie jest to zdecydowanie para życia i dalej mam ogromną nadzieję na ich happy end.


2. Feyra & Tamlin- koooochaaaam! Czy ja muszę uwielbiać wszystkie pary, których inni nie cierpią? Przecież Rhysand jest... Rhysandem 😂😂

3. Claire & Jace- czy ja muszę tutaj cokolwiek dodawać? Muszę? Nie muszę.

4. Kate & Kyle- mam nadzieję, że dobrze pamiętam imiona. Mowa oczywiście o osławionym "Promyczku" autorstwa Kim Holden. Ich historia, a właściwie historia Kate złamała mi serce na pół i nie mogłam tego przeżyć po prostu.

5. Katy & Daemon- no dobra, dobra. Macie mnie. Broniłam się rękami i nogami, żeby nie dodawać tutaj tej pary, ale ja ich naprawdę bardzo lubię. Naprawdę, naprawdę.

(jakby co, to jest okładkowa para )

6. Cecile & Tristan- oczywiście, o nich zapomnieć nie można. Ogromnie cieszę się, że przede mną trzecia część "Trylogii klątwy". Co będzie jak już ją skończę? Będę musiała się rozstać na zawsze z tą parą. A musicie wiedzieć, że jest naprawdę cudowna.



Mam nadzieję, że nikt nie spodziewał się, że dam tutaj Tessę i Hardina czy Greya i Anastasię? 😂

Napiszcie mi w komentarzach swoje ulubione pary! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz