wtorek, 16 maja 2017

TBR do końca czerwca

Cześć!
Mam nadzieję, że u Was pogoda jest ładniejsza niż u mnie. Jak na razie niebo jest zachmurzone, a temperatura, no cóż... nie zachęca do wyjścia.
Ale nie jestem tutaj, żeby rozmawiać o pogodzie tylko o książkach. A dzisiaj opowiem Wam o książkach, które chcę przeczytać do końca czerwca.



1. "Waleczna czarownica" Danielle L. Jensen


2. "Opal" Jennifer L. Armentrout


3. "Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet" Stieg Larsson


4. "Girl online Solo" Zoe Sugg


5. "Prawdodziejka" Susan Dennard


6. "Wiatrodziej" Susan Dennard


7. "Kochając pana Danielsa" Brittainy C. Cherry


8. "Silver. Pierwsza księga snów" Kerstin Gier


9. "Euforia" Lily King

10. "Ocal mnie" Anna Todd


11. "Co przyniesie wieczność" Jennifer L. Armentrout


12. "Pieśń jutra" Samantha Shannon



Wybrałam 12 książek, które bardzo chciałabym przeczytać do wakacji. Kilka z nich już zaczęłam, więc wypadałoby je w końcu skończyć. Mam nadzieję, że mi się to uda :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz