niedziela, 28 maja 2017

Zapowiedzi: Czerwiec 2017

A dzisiaj przedstawię Wam książki, które swoją premierę będą miały już w czerwcu, a ja jestem ich przeogromnie ciekawa. To co, zaczynamy?


*"Bad mommy" Tarryn Fisher, Wydawnictwo SQN- jestem jej najbardziej ciekawa z tych wszystkich zebranych tutaj powieści. "Margo" okazała się być przegenialną książką, dlatego mam ochotę na kolejną taką powieść od tej autorki. PREMIERA: 14 czerwca. 


*"Pakistańska córka" Maria Toorpakai, Wydawnictwo SQN- zapowiada się kolejna niezwykła powieść, która z pewnością chwyci za serce i przerazi. PREMIERA: 14 czerwca.


*"Grom z jasnego nieba i inne opowiadania" Elizabeth McCracken, Wydawnictwo Kobiece- zbiór opowiadań, które mają nas wzruszyć i nie tylko. Pokazują problemy, z jakimi boryka się każdy z nas. PREMIERA: 23 czerwca. 


*"Trzy i pół sekundy" Amanda Prowse, Wydawnictwo Kobiece- czekam na tą pozycję z niecierpliwością, ponieważ po lekturze "Córka doskonała" tej samej autorki, bardzo ją polubiłam. Jestem ogromnie ciekawa jak wypadnie ta książka. PREMIERA: 16 czerwca. 


*"MMA Fighter. Szansa" Vi Keeland, Wydawnictwo Kobiece- jest to coś na wzór "Raze" Tillie Cole. Opis brzmi niezwykle zachęcająco i może kiedyś dokonam porównania "Raze" i "Szansy"? :3 PREMIERA: 16 czerwca. 


*"Uwikłana" Bruce Porter, Wydawnictwo Kobiece- literatura faktu, która wzbudzi w nas przerażenie i sprawi, że sami będziemy bali się o swoje życie. Narkotyki, porywacze i gangi narkotykowe brzmią intrygująco i fascynująco. PREMIERA: 9 czerwca. 


*"Serce ze szkła" Emma Scott, Wydawnictwo Filia- z pewnością będzie to pozycja, po której poryczę się jak bóbr, ale co zrobić? Już sam opis mnie wzruszył, a co dopiero wnętrze książki. PREMIERA: 7 czerwca. 


*"Woda, która niesie ciszę" Brittainy C. Cherry, Wydawnictwo Filia- kolejna powieść bestselerowej już pisarki, która zachwyciła mnie swoim "Art & Soul". Nie mogę się doczekać jak wypadnie jej kolejna książka.  PREMIERA: 21 czerwca. 


Drodzy Książkoholicy!
Na jaką Wy książkę czekacie w czerwcu? Koniecznie mi napiszcie :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz