poniedziałek, 17 lipca 2017

Magiczna księgarnia BOOK TAG

No cóż. Ostatnio nie wychodzi mi pisanie w niedziele, a to wszystko przez mojego lenia. Chyba pora się zmobilizować. A teraz zapraszam Was na TAG, stworzony przez Księgarkę, a do którego nominował mnie Paweł z kanału P42.


1. Ulubiona księgarnia w Twoim mieście
Na zawsze będzie to Mr.Book, ale niestety został przeniesiony na drugi koniec mojego miasta, no a ja mam cholernie kiepską orientację w terenie i... nie umiem tam trafić. 

2. Ulubiona sieć księgarni
Mogłabym powiedzieć, że Empik, ale wtedy bym bardzo skłamała. Dlatego powiem, że nie mam ulubionej sieci księgarni. 

3. Największa ilość książek kupiona dla siebie jednorazowo?
Na stronie jednej z księgarń internetowych kupiłam aż 4 książki, gdzie zazwyczaj kupuję ich max. 2. Stacjonarnie książki kupuję bardzo rzadko i zwykle po jednej książce. 

4. Najlepszy, najbardziej pomocny księgarz?
Nigdy nie pytałam o pomoc, dlatego nie mam takiego. 

5. Ulubione miejsce w księgarni?
Zdecydowanie miejsce, gdzie znajdują się regały z książkami YA lub obyczajówki. 

6. Książka, którą kupiłeś/przeczytałeś tylko dzięki wizycie w księgarni?
"Klub książki" autorstwa Mary Alice Monroe. Swoją drogą- nadal jej nie przeczytałam.

7. Księgarnia internetowa czy stacjonarna?
Internetowa. Większy wybór, nie muszę iść i szukać książki, której- o dziwo! nawet nie ma na półce, bo trzeba ją najpierw zamówić. 

8. Co jest najważniejsze w dobrej księgarni?
Atmosfera i miłe podejście do klienta. Wydaje mi się, że jest to najlepszy przepis na dobrą księgarnię. 

9. Jak powinna wyglądać Twoja wymarzona księgarnia?
Powinna mieć odosobniony kącik, gdzie klienci mogliby poczytać zakupione właśnie książki. 

10. Czy wyobrażasz sobie świat bez księgarni stacjonarnych?
Prawdę mówiąc, tak. W dobie rozwoju technologii, gdzie księgarnie internetowe zyskują coraz większe poparcie, sądzę, że stacjonarne księgarnie to tylko kwestia czasu. Kilku tygodni, miesięcy, a może lat. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz