środa, 16 sierpnia 2017

KONKURS! Wygraj książkę J.P. Monninger pt.: "Droga do ciebie"!

Tak, dobrze widzicie. Mam dla Was konkurs!



Przez przypadek dostałam drugi egzemplarz finalny tej książki, więc postanowiłam przeznaczyć go dla Was.

Co musicie zrobić, aby wygrać książkę?
Wystarczy w komentarzu odpowiedzieć na pytanie: jaki kraj chciałbyś/ chciałabyś odwiedzić i dlaczego? oraz być obserwatorem mojego bloga.

*W komentarzu należy napisać pod jaką nazwą obserwujecie bloga oraz odpowiedź na pytanie w max. 5 zdaniach. 


Regulamin: 
1. Organizatorem konkursu jest autorka bloga Inthefuturelondon.
2. Sponsorem nagrody jest wydawnictwo Czarna Owca.
3. Warunkami wzięcia udziału w konkursie są odpowiedzenie na pytanie konkursowe oraz obserwowanie bloga Inthefuturelondon.
4. Nagrodą jest jeden egzemplarz książki "Droga do ciebie".
5. Zwycięzca zostanie wybrany przez organizatora konkursu oraz osobę postronną.
6. Koszty wysyłki ponosi organizator. Wysyłka tylko na terenie Polski. 
7. Konkurs trwa od 16 sierpnia do 23 sierpnia, do godziny 23:59. 
8. Na ogłoszenie wyników organizator ma 7 dni. Wysyłka nagrody zostanie zrealizowana w ciągu miesiąca od dnia zakończenia konkursu. 
9. Wyniki zostaną ogłoszone w osobnym poście. Zwycięzca ma obowiązek zgłosić się do organizatora na maila: nswietonowska@gmail.com w ciągu 7 dni od dnia ogłoszenia wyników, w przeciwnym razie zostanie wybrany inny zwycięzca. 
10. Organizator może dokonać zmian w regulaminie podczas trwania konkursu.


Mam nadzieję, że weźmiecie udział i ktoś ucieszy się z nagrody. ♥♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz