środa, 24 stycznia 2018

(211) Blisko ciebie, Kasie West

Za mną pierwsza z powieści autorstwa Kasie West, jaką czytałam. Szczerze mówiąc, po tej książce spodziewałam się chyba czegoś więcej... Ale po kolei.

Tytuł oryginału: By Your Side
Wydawnictwo: Feeria Young
Data wydania: 5.07.2017
Liczba stron: 390
Młodzieżowa, romans 

Autumn przez przypadek zostaje zamknięta w szkole na cały weekend. Wydaje jej się, że gorzej być nie może, ale... okazuje się, że ma ona towarzysza. Chłopak imieniem Dax, który nie cieszy się zbyt dobrą opinią ma za sobą wspomnienie bójki oraz poprawczaka. Dziewczyna ma nadzieję, że jej prawie- chłopak dowie się co się z nią stało i zacznie jej szukać, ale... nic takiego się nie dzieje. Pozostaje jej więc spędzić cały weekend w szkolnej bibliotece, jedząc przekąski z automatu i rozmawiając z nieznanym jej chłopakiem, który nawet nie ma na to ochoty.

Główna bohaterka na pewno nie zostałaby moją przyjaciółką. Irytowała mnie do końca powieści samym swoim istnieniem. Zaczęło się od jej zachowania w bibliotece. Jęczenie i biadolenie nad tym, jaka to ona nieszczęśliwa, że musi siedzieć z kimś obcym w bibliotece, zamiast spędzać czas z przyjaciółmi... Okej, ja wiem, że sama pewnie nie zachowywałabym się lepiej (chociaż, halo, cały weekend w bibliotece? Wśród książek? Nie narzekałabym), ale z pewnością nie użalałabym się nad sobą AŻ TAK. W tamtych sytuacjach, byłam pełna podziwu dla Daxa, że udawało mu się to znosić.

A co mogę powiedzieć właśnie o drugim bohaterze? Hmm... Właściwie nie wiem, czy jestem w stanie powiedzieć o nim cokolwiek. Po za tym, że był naprawdę w porządku, niestety nie powiem o nim nic więcej.

Mimo wszystko, historia przedstawiona w książce jest naprawdę urocza i zabawna, chociaż chwilami wydała mi się zbyt przesłodzona. Kolejnym jej plusem jest to, że czyta się ją bardzo szybko, co jest zasługą stylu autorki, który nie jest wyszukany, ponieważ Kasie West posługuje się językiem potocznym, który można bardzo łatwo zrozumieć. Ja jako miłośniczka powieści młodzieżowych, muszę przyznać, że pierwsze spotkanie z tą autorką było naprawdę bardzo udane. Aktualnie jestem już po lekturze kolejnych książek tej autorki, ale na ich temat opowiem Wam niedługo.

Blisko ciebie to lektura idealna dla miłośników lekkich romansów oraz młodzieżówek. Książka tak właściwie na dwa lub trzy wieczory, ponieważ jak wspomniałam wcześniej- czyta się ją bardzo szybko.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz