niedziela, 2 września 2018

Podsumowanie sierpnia + wakacji 2018

Wakacje dobiegły już niestety końca, a to oznacza powrót do szarej, szkolnej rzeczywistości. Aby trochę umilić Wam ostatni dzień przed szkołą, mam dla Was podsumowanie ubiegłego miesiąca, a także całych wakacji. To jak, gotowi? :)


Na początek może podsumuję sierpień. Jak zwykle, zacznę od przeczytanych przeze mnie książek, a w tym miesiącu było ich 14. Myślę, że jest to wynik naprawdę dobry. Tym samym, w sierpniu stuknęło mi już 76 przeczytanych książek w tym roku. Upragniona setka coraz bliżej!

Oto lista przeczytanych przeze mnie książek:
1. Tylko Twój
2. Jasna godzina
3. Internat
4. Playboy
5. Powiedz, że jesteś moja
6. Show
7. Nieuniknione
8. Trucicielka królowej
9. Sekret, którego nie zdradzę
10. Droga ucieczki
11. Dietoland
12. Fallen Crest. Szkoła
13. Czerwony notes
14. Dożywocie

W sierpniu dotarło do mnie naprawdę sporo książek. M.in. były to:
- Playboy
- Show
- Powiedz, że jesteś moja
- Fallen Crest. Szkoła

A kilka książek, które dotarły do mnie w ciągu jednego dnia, możecie zobaczyć na zdjęciu niżej:


W sierpniu oglądałam bardzo mało telewizji, a jeśli oglądałam jakiś film to niestety nie zapadł mi on w pamięci na tyle, abym tu o nim wspomniała.

Przechodząc już do podsumowania ogólnie całych wakacji, to muszę wspomnieć oczywiście ile książek udało mi się w tym czasie przeczytać. A przeczytałam ich równo 30. Wychodzi na to, że jedna książka była dla mnie mniej więcej na dwa dni. Czy jest to wynik dobry czy zły, to zależy od osoby. Ja osobiście jestem z siebie dumna.

Najlepszą książką wakacji okazała się zdecydowanie książka Powiedz, że jesteś moja.
Najgorszą książką wakacji niestety stała się trzecia część Czerwonej królowej, czyli nieszczęsna Królewska klatka, o której jeszcze przeczytacie na blogu.

A jak prezentuje się Wasz wynik czytelniczy? :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz