poniedziałek, 1 stycznia 2018

PODSUMOWANIE ROKU 2017

Na początek: SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!
Mam nadzieję, że się wybawiliście i Wasz Sylwester był jak najbardziej udany 😉 Ja wykorzystałam ten dzień w 100% i teraz jestem gotowa wkroczyć w 2018 z szerokim uśmiechem na ustach. A teraz zapraszam na podsumowanie ubiegłego roku :)



Przeczytane książki:
STYCZEŃ- 8 książek (PODSUMOWANIE STYCZNIA)
LUTY- 6 książek (PODSUMOWANIE LUTEGO)
MARZEC- 12 książek (PODSUMOWANIE MARCA)
KWIECIEŃ- 9 książek (PODSUMOWANIE KWIETNIA)
MAJ- 12 książek (PODSUMOWANIE MAJA)
CZERWIEC- 16 książek (PODSUMOWANIE CZERWCA)
LIPIEC- 15 książek (PODSUMOWANIE LIPCA)
SIERPIEŃ- 16 książek (PODSUMOWANIE SIERPNIA)
WRZESIEŃ- 12 książek (PODSUMOWANIE WRZEŚNIA)
PAŹDZIERNIK- 6 książek (PODSUMOWANIE PAŹDZIERNIKA)
LISTOPAD- 3 książki (bez podsumowania)
GRUDZIEŃ- 4 książki (bez podsumowania)

Wynik przeczytanych przeze mnie książek w tym roku to 119 tytułów, gdzie zdecydowana większość z nich to naprawdę dobre pozycje i uwierzcie mi, miałam spory problem z tym, żeby wybrać te najgorsze książki. A z kolei, aby wybrać te najlepsze... No, tutaj też musiałam się sporo nagimnastykować.

Moją biblioteczkę (którą swoją drogą niedługo chcę Wam pokazać) zasiliły w tym roku aż 72 POZYCJE! Tak, ja wiem, że to całkiem sporo. Ale dla książkoholika to przecież prawdziwy raj, prawda?

Teraz filmy, jakie udało mi się obejrzeć w tym roku. Kolejność jest przypadkowa :D
1. "Sing"
2. "Mój Vincent"
3. "Ciemniejsza strona Greya"
4. 'W krzywym zwierciadle: Witaj Święty Mikołaju"
5. "Gwiazdka Peete'a"
6. "Najdłuższa podróż"

Top 5 piosenek z tego roku:
1. "Eldorado" Deemz X Bedoes X PlanBe 
2. "Perfect" Ed Sheeran 
3. "Shape of you" Ed Sheeran
4. "Havana" Camila Cabello 
5. "Whatever it takes" Imagine Dragons 

Ponadto w tym roku udało mi się spełnić kilka celów, jakie sobie postanowiłam w tym roku. Są nimi m.in. nawiązanie współpracy oraz osiągnięcie 50 tys. wyświetleń. Obie te rzeczy udało mi się osiągnąć i to nawet z nawiązką, ponieważ aktualnie na moim blogu jest ponad 70 tys. wyświetleń!
O celach na ten rok Wam opowiem już w przyszłym tygodniu i będą to nie tylko cele związane z blogiem, ale również z moim życiem prywatnym :)

Cóż mogę tutaj więcej dodać? Ten rok był bardzo dobry pod względem czytelniczym. Mam nadzieję, że 2018 również taki będzie :)

Pochwalcie się swoimi wynikami czytelniczymi w komentarzach!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz