wtorek, 1 sierpnia 2017

Podsumowanie lipca 2017

Hello my Friends!
Dzisiaj mam dla Was podsumowanie lipca, czyli standardowy post. Jeśli Wy również napisaliście podsumowanie miesiąca, podeślijcie mi linki w komentarzach- chętnie je przeczytam :)



Na początek książki, jakie udało mi się przeczytać. Było to 15 tytułów, które w zdecydowanej większości okazały się być naprawdę dobre. Ciekawi? Oto one:

1. "Opal" 

2. "Silver. Pierwsza księga snów"

3. "Pieśń jutra"

4. "Grzmiący Rydwan na Saharze"

5. "Na pastwiska zielone"

6. "Dla niej wszystko"

7. "Śpij spokojnie"

8. "Milion odsłon Tash" (premiera 16 sierpnia)

9. "Szóste okno"

10. "To, co najważniejsze"

11. "Nie mój jedyny"

12. "Drugi koniec świata"

13. "Dyskretne szaleństwo"

14. "Ostatni pocałunek"

15. "Drugie dziecko"


Pozycje, jakie dotarły do mnie w tym miesiącu (troszkę ich dużo hyhy):
- "Duma i uprzedzenie" Jane Austin
- "Zielona mila" Stephen King
- "Chcę spojrzeć ci w oczy" Thordis Elva, Tom Stranger
- "Ostatni pocałunek" Laurelin Paige
- "Dyskretne szaleństwo" Mindy McGinnis
- "Lato Eden" Liz Flanagan
- "Potomkowie" Tosca Lee
- "Kości mojej siostry" Nuala Ellwood
- "Wojowniczka" Natasha Lucas
- "Przebudzenie Lukrecji" Laura Adori
- "Wernisaż" Oskar Salwa

A jakie teksty opublikowałam prócz recenzji? Podsumowanie czerwca, które możecie przeczytać TUTAJ. Spisałam listę książek (TBR), które chcę przeczytać w lipcu. Zgadnijcie ile przeczytałam? Chyba 5. No cóż... Do przeczytania TUTAJ. Ponadto na blogu pojawiło się kilka tagów, m.in.: Poczuj lato BOOK TAG, Social media BOOK TAG oraz Magiczna księgarnia BOOK TAG. Zrobiłam również kilka zestawień, a w nich znalazły się: 3 książki + 3 piosenki, 5 książek, które chcę przeczytać ponownie oraz 3 lektury szkolne, które przeczytam jeszcze raz


Lipiec okazał się miesiącem ciekawych wydarzeń i spełniania marzeń. Ale o tym napiszę Wam za jakiś czas. Tymczasem idę roztapiać się dalej i oglądać "Miasto 44".

Uściski!

(choć może lepiej nie, bo przykleimy się do siebie czy coś...)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz