piątek, 8 czerwca 2018

(238) Dla niego wszystko, Alexa Riley

Od czasu, gdy przeczytałam Dla niej wszystko minęło już kilka dobrych miesięcy. A nawet więcej, bo prawie rok. Po tak długim czasie nareszcie udało mi się przeczytać i drugą część, tym razem o losach Paige i Ryana.

Tytuł oryginału: His Alone
Cykl: For Her (tom 2)
Wydawnictwo: Burda
Data wydania: 25.10.2017
Liczba stron: 284
Romans, erotyk 

Myślę, że za bardzo przedstawiać tej pary nie muszę, ponieważ osoby które czytały o losach Milesa oraz Mallory, Paiga i Ryana również doskonale znają.

Tutaj autorki skupiły się bardziej na ukazaniu historii tej dwójki bohaterów. Każda z nich jest na swój sposób straszna i budzi u czytelnika współczucie. Paige jako główną bohaterkę polubiłam bardzo, bardzo. Mimo własnych demonów stara się być jak najlepszą przyjaciółką na świecie i zawsze jest gotowa pomóc Mallory.

Z kolei o Ryanie mogę powiedzieć, że jest takim typowym samcem Alfa, który pilnuje tego, co należy do niego i nie pozwala na to, by nieupoważnieni się do tego zbliżyli. Wiem, że zabrzmiało to ta jakby traktował Paige jak rzecz, ale chodzi mi tu o to, że on w ten sposób ją chronił i chciał pokazać, że to jego kobieta. Na swój sposób jest to nawet urocze, ale ja wiem, że tylko bym się męczyła mając kogoś takiego jak Ryan.

Bohaterowie są genialnie wykreowani, ale umówmy się: to ich relacja odgrywa tutaj główną rolę. Jest to relacja pełna pasji, namiętności no i oczywiście miłości w najczystszej jej formie. Oczywiście, żeby nie było za słodko, autorki dodały tutaj również kilka dramatycznych scen, które mnie osobiście zmroziły krew w żyłach.

Do teraz nie wiem jak udało mi się przeżyć te wszystkie emocje, pozostając nadal w jednym kawałku.

Podobnie jak poprzedni tom, tom drugi, czyli Dla niego wszystko jest naprawdę świetny. Teraz mam ogromny dylemat, który jest lepszy. Chyba obie książki są na podobnym poziomie, co się rzadko zdarza przy jakichkolwiek seriach. Chociaż... nie, jednak druga część wygrywa. Zdecydowanie.
A jeżeli pokochaliście bohaterów z pierwszej części, to bohaterów z części drugiej również pokochacie, gwarantuję. 💓


Za egzemplarz serdecznie dziękuję wydawnictwu Burda Książki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz