niedziela, 11 marca 2018

Podsumowanie lutego 2018

Cześć!
Dzisiaj mam dla Was podsumowanie lutego, które tak właściwie będzie "mini" podsumowaniem. W ubiegłym miesiącu przeczytałam o jedną książkę mniej niż w styczniu, a to wszystko przez ogromną liczbę obowiązków.


Zacznę od książek przeczytanych w lutym. Były to:
*Pierworodna
*Ocalałe
*Bad Boy's Girl
*Fallen Crest. Akademia

Niestety były to tylko 4 książki, ale za to wszystkie były naprawdę, naprawdę dobre.

W tym miesiącu dotarło do mnie również kilka książek, a są to m.in.:
- Bad Boy's Girl
- Slammed
- Point of retreat
- This Girl 
- Fallen Crest. Akademia
- Anti-stepbrother

Żeby nie było, że w lutym tylko się uczyłam i czytałam (o nie nie nie), to opowiem Wam jakie seriale udało mi się zacząć. Jestem chyba ostatnią osobą na świecie, która zaczęła oglądać Riverdale oraz 13 powodów. Oba seriale bardzo mi się podobają i oba mnie wciągnęły i bardzo ubolewam nad tym, że nie mam czasu na ich oglądanie. Oprócz tego, ponownie wkręciłam się w oglądanie Przyjaciół. Wygląda na to, że więcej oglądam niż czytam, no ale cóż.

A tak po za tym, to większość mojej uwagi poświęcam nauce i przygotowaniom do matury. To znaczy, źle napisałam. Większość uwagi poświęcam zaliczaniu sprawdzianów, a reszta idzie na maturę i czytanie. Jak tylko wszystko się skończy i będę mogła odetchnąć, to na pewno wrócę tutaj ze zdwojoną siłą i będę mogła ponownie udzielać się tutaj o wiele częściej niż dotychczas.

A Wy jakie książki przeczytaliście w lutym? Albo jakie seriale mi polecacie? :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz