sobota, 14 lipca 2018

Podsumowanie czerwca 2018

Lipiec co prawda trwa już od dwóch tygodni, jednak pozwólcie, że na chwilę jeszcze wrócę do czerwca.



Zacznę dziś od książek, jakie do mnie dotarły w ubiegłym miesiącu. Było ich całkiem sporo i skutecznie zasiliły moją tzw. półkę wstydu, z nieprzeczytanymi książkami.
1. Żona między nami
2. To, czego nie widać
3. Przeklęci święci
4. Triskiel
5. Łzy Mai
6. Srebrna dziewczyna
7. Bad Boy's Girl 3
8. Trust again
9. Córka złodzieja
10. Trucicielka królowej

Pozycje, jakie udało mi się przeczytać w tym miesiącu to:
1. Dla niego wszystko
2. Przypadkowe szczęście
3. Biały kruk
4. Raczej szczęśliwy niż nie
5. Bad mommy
6. Czarodziej Magnus
7. Każdego dnia
8. Zawsze jest przebaczenie
9. Ugly love
10. Żona między nami
11. Lato, które się zaczyna
12. Prawo miłości
13. To nie jest twoje dziecko

Jeśli chodzi o filmy i/lub seriale, to tutaj sprawa wygląda wręcz żałośnie. W czerwcu udało mi się obejrzeć tylko jeden film, a był m film Cudowne tu i teraz. Swoją drogą jest to naprawdę dobry film, więc polecam. Udało mi się skończyć pierwszy sezon nowego serialu, Rain. Teraz tylko czekać na sezon drugi...


A jak wygląda wasze podsumowanie czerwca? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz